Subject says it all, iam experimenting with my own new tileset.
i can do a new map in the MapEditor with it but as soon as i want to start a game it crasher with this error:
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OpenRA engine version release-20180923
Zeruel87 Mod mod version v0.4
on map 7202631652db207f5fd8298db204f3aae8e99490 (test by Zeruel87).
Date: 2018-11-28 19:29:15Z
Operating System: Windows (Microsoft Windows NT 6.2.9200.0)
Runtime Version: .NET CLR 4.0.30319.42000
Exception of type `System.InvalidOperationException`: Die Sequenz enthält keine Elemente.
bei System.Linq.Enumerable.First[TSource](IEnumerable`1 source)
bei OpenRA.Mods.Common.Traits.SmudgeLayer.WorldLoaded(World w, WorldRenderer wr)
bei OpenRA.World.LoadComplete(WorldRenderer wr)
bei OpenRA.Game.StartGame(String mapUID, WorldType type)
bei OpenRA.Network.UnitOrders.ProcessOrder(OrderManager orderManager, World world, Int32 clientId, Order order)
bei OpenRA.Network.OrderManager.TickImmediate()
bei OpenRA.Sync.<CheckSyncUnchanged>c__AnonStorey0.<>m__0()
bei OpenRA.Sync.CheckSyncUnchanged[T](World world, Func`1 fn)
bei OpenRA.Sync.CheckSyncUnchanged(World world, Action fn)
bei OpenRA.Game.InnerLogicTick(OrderManager orderManager)
bei OpenRA.Game.LogicTick()
bei OpenRA.Game.Loop()
bei OpenRA.Game.Run()
bei OpenRA.Game.InitializeAndRun(String[] args)
bei OpenRA.WindowsLauncher.RunGame(String[] args)