So... this error message is too cryptic for me to figure out..
game crashes after load Screen. Mod uses a different custom unit with its own turretet sprite - the error message probably relates to that, but if anyone can give me a more accurate meaning of it, i'd be very glad
Red Alert Mod at Version release-20131223
Operating System: Windows (Microsoft Windows NT 6.1.7601 Service Pack 1)
Runtime Version: .NET CLR 2.0.50727.5477
Exception of type `System.IndexOutOfRangeException`: Der Index war außerhalb des Arraybereichs.
bei OpenRA.FileFormats.Format80.DecodeInto(Byte[] src, Byte[] dest)
bei OpenRA.FileFormats.ShpReader.Decompress(Stream stream, ImageHeader h)
bei OpenRA.FileFormats.ShpReader..ctor(Stream stream)
bei OpenRA.FileFormats.SpriteSource.LoadSpriteSource(Stream s, String filename)
bei OpenRA.Graphics.SpriteLoader.CacheSpriteFrames(String filename)
bei OpenRA.FileFormats.Cache`2.get_Item(T key)
bei OpenRA.Graphics.Sequence..ctor(String unit, String name, MiniYaml info)
bei OpenRA.Graphics.SequenceProvider.<LoadSequencesForUnit>c__AnonStorey8D.<>m__1BD(KeyValuePair`2 x)
bei System.Linq.Enumerable.ToDictionary[TSource,TKey,TElement](IEnumerable`1 source, Func`2 keySelector, Func`2 elementSelector, IEqualityComparer`1 comparer)
bei System.Linq.Enumerable.ToDictionary[TSource,TKey,TElement](IEnumerable`1 source, Func`2 keySelector, Func`2 elementSelector)
bei OpenRA.Graphics.SequenceProvider.LoadSequencesForUnit(String unit, MiniYaml sequences)
bei OpenRA.Graphics.SequenceProvider.Initialize(String[] sequenceFiles, List`1 sequenceNodes)
bei OpenRA.ModData.PrepareMap(String uid)
bei OpenRA.Game.StartGame(String mapUID, Boolean isShellmap)
bei OpenRA.Game.LoadShellMap()
bei OpenRA.Mods.RA.DefaultLoadScreen.TestAndContinue()
bei OpenRA.Mods.RA.DefaultLoadScreen.StartGame()
bei OpenRA.Game.InitializeWithMod(String mod)
bei OpenRA.Game.Initialize(Arguments args)
bei OpenRA.Program.Run(String[] args)
bei OpenRA.Program.Main(String[] args)